Club van Honderd

Beste IJshockeyfan,

Het nieuwe seizoen staat weer voor de deur en we kunnen allen uitkijken naar een geweldig ijshockeyseizoen in Amsterdam.

De Amstel Tijgers spelen ook dit jaar op het hoogste niveau van Nederland. Na een mooi en goed vorig seizoen in de BeNe-League waar de kwart finale werd behaald, is de doelstelling dit jaar de stap naar de halve finale of finale, maar vooral weer heel veel mooi en spannend ijshockey. De BeNe-league een competitie op het hoogste niveau met een mix van Nederlandse en Belgische teams.

Om ons eerste team optimaal te laten presteren kunnen wij alle steun gebruiken voor de aanschaf van o.a. materiaal, shirts en voor vervoer naar de uitwedstrijden.

Ook u kunt een bijdragen leveren aan het succes van dit team. Door lid te worden van de “Club van 100 ” steunt u het 1e team in dit proces en kunt u voor slechts 100 euro alle thuiswedstrijden (reguliere seizoen) bezoeken met een totaal van 3 personen.
Ja, natuurlijk word ik lid van de “Club van 100” en steun ik hiermee het 1e team van de Amstel Tijgers om een succes van het seizoen te maken. En mag ik elke thuiswedstrijd met 3 personen komen genieten van het ijshockey op het hoogste niveau in Amsterdam.

Meld je aan voor de “Club van 100” via: Ticketpoint

Je persoonlijke pas is daarna af te halen bij de Amstel Tijgers balie tijdens de thuiswedstrijden van het 1e team.

Ook is er uiteraard de mogelijkheid om het team te steunen met uw bedrijf in de vorm van Sponsoring. Neem voor meer informatie over sponsoring contact op met Calvin Pohlman mailto:calvin@amsteltijgers.nl

Laten we er een succes van maken!

Met vriendelijke groet,

1e team IJ.V. Amstel Tijgers anno 1963